sobota, 12 lutego 2011

Nie dam się przekupić świecidełkami

Moja odpowiedź była natychmiastowa:

Chcę zakończyć sprawę jak najszybciej więc proszę o przesłanie komputera na mój adres domowy wraz z uzasadnieniem pisemnym odmowy rękojmi, która musi zawierać stwierdzenie, że wg Państwa sprzęt jest sprawny w zakresie wskazanych wad.

Zgodnie z prawem porysowana obudowa nie może być powodem odrzucenia rękojmi (korzystałem z tego prawa jako przedsiębiorca), gdyż sprzęt od daty zakupu do daty złożenia wniosku o rękojmię był używany, zatem może mieć normalne ślady użytkowania, a nie muszę dodawać, że ślady użytkowania nie mają wpływu na zgłoszoną przeze mnie wadę.


Przypominam, że w piśmie z dnia 2 lutego 2011 r. zgłaszałem rękojmię z tytułu niezgodności towaru z umową tzn. usterki która była ukryta w momencie nabycia sprzętu, a została przeze mnie wykryta przy pierwszej próbie uruchomienia kamery internetowej.


W złożonym do Państwa piśmie wskazałem dwa kierunki załatwienia sprawy: sprawny sprzęt zgodny z umową sprzedaży, bądź zwrot zapłaconej ceny.

Jest mi obojętne, które rozwiązanie zostanie przez Państwa zaakceptowane, z tym że oczekuję na wpłynięcie do mnie odpowiedzi pisemnej wraz ze wskazanym uzadnieniem najpóźniej do 16 lutego 2011 r., gdyż po tym terminie obligatoryjnie rękojmia zostanie uznana za przyjętą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz