czwartek, 24 lutego 2011

Odpowiedź od ASUS i dogadanie sprawy z X-KOM

Otrzymałem wczoraj informację od X-KOM, że właśnie wysyłane jest do mnie pismo ASUS'a potwierdzające stwierdzenia X-KOM zamieszczone w odpowiedzi na moja reklamację dotyczące zgodności funkcjonowania kamery internetowej zgodnie z założeniami producenta.Oznacza to, że X-KOM, z prawnego punktu widzenia, nie ma możliwości uwzględnienia reklamacji w sytuacji, gdy sam producent na piśmie informuje o fakcie sprawnego działania sprzętu po jego oględzinach.

Dalsza walka polagać mogła by ewentualnie na powołaniu biegłego rzeczoznawcy i na podstawie jego opinii skierowaniu sprawy na drogę sądową. Przyznam, że taki kierunek byłby dla mnie osobiście bardzo kosztowny, dlatego ostatecznie porozumiałem się polubownie z X-KOM i w dniu wczorajszym wyraziłem zgodę na zamknięcie sprawy reklamacyjnej w postaci wykonania przez X-KOM zadośćuczynienia w postaci przesłania mi stosunkowo wysokiego modelu kamerki zewnętrznej.

Nie oznacza to jednak, że nie będę dalej walczył z ASUS, gdyż uważam, że przesłane przez nich pismo (na które teraz czekam) będzie dowodem na metody wypierania się dużych producentów z błędów, które popełnili w trakcie kompletowania wyposażenia notebooka. Będę walczył tak długo, jak długo wada nie zostanie usunięta, a przesłane przez nich pismo jest doskonałym przykładem na to, że w naszym pięknym kraju "czarne jest białe, a białe jest czarne". Mam nadzieję, że Ci którzy będą wybierali w przyszłości dla siebie notebooka trafią na mój wpis i kilka razy zastanowią się, zanim zainwestują w sprzęt ASUS'a.

1 komentarz:

  1. Wow, ostro walczysz. Z takim duchem przedsiebiorczosci i pewnosci siebie powininens probowac szczescia w biznesie tak jak Kulczyk czy inni tacy jak Leszek Czarnecki ;))

    OdpowiedzUsuń