sobota, 12 lutego 2011

Propozycja X-KOM

W dniu 11 lutego 2011 r. otrzymuję od X-KOM odpowiedź mailową, że notebooka mi nie wymienią bo jest porysowany, za to mogą mi dać w rekompensacie kamerkę internetową. Oczywiście odpowiadam im, że dla mnie nie jest to rozwiązanie, gdyż zależało mi na pozbyciu się wszelkich dodatkowych gadżetów a nie na wyłudzeniu dodatkowych urządzeń.

W dniu 11 lutego 2011 15:43 użytkownik "X-KOM.PL <http://X-KOM.PL> Milena Kamińska" <xxx@x-kom.pl <mailto:xxx@x-kom.pl>> napisał:
Witam, 
serwis odpisał Panu pismem wyrażając swoje stanowisko w tej
sprawie, jednakże mamy dla Pana propozycję.
Nie możemy przyjąć laptopa z uwagi na to, że jest on bardzo
porysowany, lecz może byłby Pan zainteresowany otrzymaniem od nas
kamery jako gratis:
http://www.x-kom.pl/p/44123-kamera-internetowa-logitech-webcam-c200.html



Na wniosek p. Kamińskiej usunąłem jej adres mailowy z treści maila:
Dziękujemy za informację, bardzo proszę usunąć mój adres e-mail - nie chciałabym aby adres, którego nie podajemy na stronie sklepu był upubliczniany na stronach internetowych.
Dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz