środa, 2 lutego 2011

Składam reklamację

Zirytowany taką postawą w dniu 2 lutego 2011 r. kontaktuje się ze salonem X-KOM we Wrocławiu, oddaję laptopa i składam wniosek o rękojmię:

Z uwagi na wystąpienie wady polegającej na wadliwym działaniu wbudowaniu kamery internetowej oraz braku przesyłu cyfrowego sygnału dźwięku przez złącze S/PDIF w zakupionym w dniu 4 grudnia 2011 r. w salonie X-KOM Damian Czesny, Michał Świerczewski Sp.j., oddział we Wrocławiu, mieszczącego się przy ul. Marii Curie-Skłodowskiej 5 Notebooku marki ASUS, model N71, nr seryjny A4N0AS71914717G i korzystając z uprawnień z tytułu rękojmi za wady fizyczne powołuję się na artykuł 560 Kodeksu Cywilnego i odstępuję od umowy kupna-sprzedaży (faktura VAT nr WR/2010/12/0117 z 9 grudnia 2010 r. do paragonu nr W008655) i żądam zwrotu ceny za zakupiony towar lub wymiany na taki sam nowy model wolny od wad w terminie 7 dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz